vrijdag 27 maart 2009

Armband-arm

Je ziet wel eens celebs (zie Nicole Richie, Mary-kate Olsen enz.)
Met hun polsen helemaal vol armbandjes.
Het ziet er lekker nonchalant uit met wat zilveren,
gouden, vintage, gekleurde en leren armbandjes om de pols.
Ik wil ook een armbanden-arm gaan maken dus ben
ik begonnen met zwarte plastic armbandjes te kopen.
Leer is ook mogelijk maar dan betaal je €5,- per armbandje
en nu €3,- voor 12 armbandjes dus ik hou
het lekker bij plastic.
Van ver ziet het er toch hetzelfde uit.
Ebay

3 opmerkingen:

  1. Hee, ik heb je getagged!

    Regels staan op mijn website!

    www.blond-barbie.blogspot.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuk idee. Ik koop meestal een paar meter bij de beadies in verschillende kleuren. Laast heb ik een meter zwarte suede gekocht, da's ook nice voor om je arm. ^^

    BeantwoordenVerwijderen