dinsdag 26 mei 2009

H&M bestelling

Ik heb pas m'n kledingkast uitgezocht en veel heb ik weggedaan.
Dus ik dacht laat ik is shirtjes kopen.
Al zijn ze niet helemaal m'n smaak.
Ik ga ze gewoon proberen en als het niks is zend ik hem terug.
.
Ik ben al heel lang op zoek naar een goeie blazer.
In de winkels hebben ze echt nooit maat 34.
Altijd zijn de grote maten over dus nu probeer ik er maar 1
van de H&M online shop.
.
Het broekje is om in te sporten.
.
Ik hoop dat de BH past.
Heb hem ook in het zwart besteld.
Meestal vallen BH's erg klein bij de H&M maar ik vond deze zo mooi
dat ik ze moest bestellen.

3 opmerkingen:

  1. Mooi, dat gebroken witte shirtje en dat sportbroekje vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bestelling, de blazer heb ik ook geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg dat broekje i love it
    maar ik kan het nergens vinden kun je zegge waar ik dat kan vinden want hij is niet meer bij de H&M online shop

    alvast dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen