zondag 7 juni 2009

Love them

Bronx wedges.

3 opmerkingen:

  1. Oooh, die had ik besteld in beige suede alleen kreeg ik de leren .. Heb m'n geld terug gekregen, vind ze in het leer echt niet mooi! Maar in suede, hmmm. <3

    Bedankt voor je lieve comment! De shirts heb ik van eBay en mijn foto's maak ik gewoon met de timer op m'n telefoon (N95, die overigens snel slechter wordt aangezien ik hem al tig keer heb laten vallen). ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh, knappe laarsjes! ik antwoord eventjes hier over de sandaaltjes: ik heb ze gisteren nog gekocht, dus die zijn zeker nog te vinden! ;) ik ga je ook volgen trouwens, want je hebt altijd leuke outfitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke laarsjes! Op die post van schoenen.. Is de bovenste kledingkast van jou?
    Zo ja! WOW

    BeantwoordenVerwijderen